znajdź projektanta

"S" jak Symbol Studio “S” jak sprzedaż

11 / 04


18 / 04 / 2024



“S” jak Symbol Studio
“S” jak sprzedaż


Zapraszamy na szkolenia dot. sprzedaży usług kreatywnych.
daty: 11 i 18 kwietnia 2024 godz. 18:00
Szkolenie poprowadzi Dawid Pałka / Symbol Studio
poziom zaawansowania: junior & senior

Kiedy? 11.04.2024 o godz. 18:00 - dla początkujących

18.04.2024 o godz. 18:00 - dla bardziej zaawansowanych

Ile? Dla członków wstęp free, dla pozostałych 150 zł pojedyncze szkolenie lub 240 zł dwa.

ZAPISY


Dawid Pałka zajmuje się sprzedażą od ponad 18 lat. Jako dyrektor operacyjny zarządzał ponad 320 osobowym zespołem prowadząc nagradzaną i szybko rozwijającą się spółkę outsourcingową. Współpracował z takimi firmami jak: Ergo Hestia, Generali, BNP, Aviva, Inpost. Obecnie jest współwłaścicielem Symbol Studio, gdzie odpowiada za biznes oraz pozyskanie nowych klientów. Wspólnie z zespołem zrealizował ponad 60 rozbudowanych projektów brandingowych.

Symbol Studio to niezależne studio brandingowe skupione na dostarczaniu innowacyjnych rozwiązań, które łączy strategiczne podejście z odważnymi pomysłami. Jednym z nich jest projekt logo ich autorstwa, które znajduje się aktualnie na powierzchni księżyca. 

W ramach misji Artemis organizowanej przez NASA 22 lutego, na księżycu wylądował  innowacyjny komponent zegarka firmy Barrelhand wraz z logo zaprojektowanym przez Symbol Studio. 


To nie jedyny "kosmiczny" projekt w ich portfolio. Po więcej zapraszamy na www.symbolstudio.pl.


Plan szkolenia:

Cykl 1: Sprzedaż dla początkujących

 

Czas trwania: 2-3 godziny

Cel: Zrozumienie podstaw procesu sprzedażowego w branży kreatywnej.

 

Agenda:

 

1. Wstęp (10 min.)

·   Przedstawienie siebie;

·   Przedstawienie planu szkolenia;

·   Poznanie uczestników

 

2. Wprowadzenie do sprzedaży (60 min)

·   Różnice w sprzedaży usług (kreatywnych) vs. Produktów

o Przedstawię różnicę pomiędzy sprzedażą B2B oraz B2C - jaki wpływ mają na podejmowanie decyzji zakupowych w organizacji;

o Dlaczego zrozumienie różnic pomiędzy tymi dwiema grupami jest ważne.

·   Kto kupuje nasze usługi - Zrozumienie klienta

o Zastanowimy się, kto jest naszym klientem;

o Co sprawia, że podejmuje decyzje zakupowe;

o Czym się kieruje przy wyborze wykonawcy;

o Dlaczego klient wybiera konkurencję, a nie naszą ofertę.

 

3. Podstawy procesu sprzedażowego (60 min)

·   Czym jest proces sprzedaży.

o Ogólne informacje czym jest proces sprzedaży;

o Dlaczego warto posiadać proces sprzedaży nawet jeżeli nie posiada się działu sprzedaży;

o Na co warto zwrócić uwagę tworząc proces sprzedaży;

 

4. Czego powinniśmy unikać? (30 min)

·   Przegląd typowych pułapek i błędów w procesie sprzedażowym: od niewłaściwego targetowania, przez błędy w komunikacji, po nieefektywne zarządzanie relacjami z klientami.

o Do kogo nie powinniśmy kierować swojej oferty;

o Jakie błędy popełniamy przy tworzeniu ofert;

o Jakie błędy popełniamy w negocjacjach z klientem;

o Jakie błędy popełniamy w relacjach z klientami.

 

5. Q&A (30 min)

·   Sesja pytań i odpowiedzi;

·   Podsumowanie i kluczowe wnioski.

·   Zadanie domowe - opracować proces sprzedaży dla swojej firmy.



Cykl 2: Sprzedaż dla bardziej zaawansowanych

 

Czas trwania: 2-3 godziny

Cel: Rozwinięcie technik sprzedaży i negocjacji, budowanie długotrwałej wartości w sprzedaży.

 

Agenda:

 

1. Wstęp (10 min.)

·   Przedstawienie siebie;

·   Przedstawienie planu szkolenia;

·   Poznanie uczestników.

 

2. Sprzedaż w branży kreatywnej - wprowadzenie (20 min)

·   Kto jest naszym klientem?;

o podsumowanie informacji z poprzedniego szkolenia.

·   Jak tworzyć i prezentować oferty;

o Z jakich elementów oraz informacji powinna składać się dobra oferta;

o Jak zaprezentować i omówić ofertę.

 

3. Zarządzanie procesem sprzedaży (40 min)

·   Jak ułożyć efektywny proces sprzedażowy;

o Z jakich etapów powinien składać się efektywny proces projektowy;

·   Monitoring i optymalizacja procesu sprzedaży.

o Jak monitorować efektywność naszego procesu projektowego;

o Jak wprowadzać zmiany w procesie;

 

4. Budowanie wartości sprzedaży (40 min)

·   Jak komunikować wartość projektów na różnych etapach sprzedaży;

o Czym różni się wartość od ceny;

o Jak budować wartość dla każdego etapu sprzedaży.

·   Przykłady budowania wartości w sprzedaży usług kreatywnych.

o Opiszę, jak ja buduję wartość w naszym procesie sprzedaży.

 

5. Techniki negocjacji (30 min)

·   Jak przygotować się do negocjacji

·   Jak radzić sobie z trudnymi klientami

·   Techniki obrony ceny bez obniżania wartości.

 

6. Case studies (20 min)

·   Analiza przypadków: od rozmowy z klientem do zamknięcia sprzedaży;

 

7. Q&A i zakończenie (30 min)

·   Sesja pytań i odpowiedzi

·   Podsumowanie i kluczowe wnioski

^ Wróć na górę