Lato by Stary Browar 2016 - STGU - Stowarzyszenie Twórców Grafiki Użytkowej
znajdź projektanta

Lato by Stary Browar 2016

Tegoroczna edycja kampania „Lato w mieście by Stary Browar” była realizowana wraz z WFF Polska – funkcjonującą od ponad 50 lat organizacją zajmującą się ochroną środowiska naturalnego. Motywem przewodnim kampanii stały się motywy zwierzęce, a jej zadaniem, obok promocji programu letniego w Starym Browarze, promocja ekologii. Motywy graficzne zostały połączone z tekstami – związkami frazeologicznymi zapowiadającymi kolejne elementy kampanii. Przykładowo: „Farbowane lisy w Starym Browarze zwiastują wiele plastycznych wydarzeń” zapowiadały zajęcia dla dzieci, a „Sokoły wzrok wytężają, gdy filmy w Starym Browarze grają” projekcje filmowe. Hasła oparte na związkach frazeologicznych oraz energetyczne, kolorowe ilustracje, w spójny i konsekwentny sposób promowały szerokie spektrum wydarzeń. Kampania została realizowana zarówno w formie tradycyjnej (ulotki, outdoor), ale też na letnich leżakach dostępnych w parku wokół Starego Browaru.

Creative direction & design: UVMW
Ilustracje: Joanna Fidler Wieruszewska

UVMW to zespół projektantów specjalizujących się w tworzeniu świeżych i nieszablonowych rozwiązań z zakresu brandingu i komunikacji wizualnej. Dostarczają kreatywne rozwiązania dla biznesu i kultury. Realizują wiele nietypowych zadań brandingowych od małych form po duże systemy identyfikacji. Autorzy identyfikacji m.in Starego Browaru, Art Stations Foundation, Blow Up Hall, Fundacji Sztuki Polskiej ING czy Stowarzyszenia Komunikacji Marketingowej SAR. Wielokrotni laureaci najważniejszego polskiego konkursu reklamowego KTR.



^ Wróć na górę