znajdź projektanta

INTEX - Centrum rozwojowe systemów automatyki

Założenia:
INTEX to jedna z największych firm szkoleniowych z systemów automatyki w Polsce, jej klientami są między innymi takie marki jak Coca-Cola, Philips, IKEA czy Volkswagen. Firma z powodzeniem działa już od 25 lat na rynku dążąc do ciągłego rozwoju. 

Ich stara identyfikacja nie spełniała podstawowych założeń. Nie komunikowała się z obiorcą w odpowiedni sposób, była mało charakterystyczna i problematyczna w dalszym rozwoju marki. Klient zdecydował się na kompletny rebranding począwszy od projektu logo, materiały identyfikacyjne aż po stronę internetową oraz panel klienta.


Wynik:
Komunikacja, rozwój oraz technologia, te słowa były głównym motywem podczas tworzenia nowego wizerunku dla firmy INTEX. Wstępna analiza określiła nam również archetyp marki, jakim został "Opiekun".
Po pierwszym researchu i szkicach koncepcyjnych działania projektowe skorelowane zostały na bazie tworzących się okręgów - te elementy idealnie wpasowują się zarówno w przedstawione wyżej wartości jak i bezpośrednio odnoszą się do archetypu marki. 

Efektem prac jest jasny i przede wszystkim spójny system komunikacji wizualnej, który przełożył się na wzrost rozpoznawalności marki oraz zaczął mocniej angażować potencjalnych odbiorców.

Od 10 lat pomagam tworzyć spójną strategię wizualną marek i produktów projektując identyfikacje wizualne, ilustracje, opakowania czy strony internetowe . Do każdego klienta podchodzę indywidualnie zgłębiając się w problematykę jego firmy. Każda marka działa inaczej, posiada swój unikalny charakter oraz swoją historię, którą trzeba opowiedzieć w odpowiedni sposób tylko wtedy stanie się wiarygodna, wzbudzi zaufanie u odbiorcy. Realizuję kompleksowe zlecenia, w których każdy element jest równie istotny. Dopiero złożenie ich w całość daje odpowiednie efekty w odbiorze marki.



^ Wróć na górę