znajdź projektanta

INTEX

Założenia:
INTEX to jedna z największych firm szkoleniowych z systemów automatyki w Polsce, jej klientami są między innymi takie marki jak Coca-Cola, Philips, IKEA czy Volkswagen. Firma z powodzeniem działa już od 25 lat na rynku dążąc do ciągłego rozwoju. 

Ich stara identyfikacja nie spełniała podstawowych założeń. Nie komunikowała się z obiorcą w odpowiedni sposób, była mało charakterystyczna i problematyczna w dalszym rozwoju marki. Klient zdecydował się na kompletny rebranding począwszy od projektu logo, materiały identyfikacyjne aż po stronę internetową oraz panel klienta.


Wynik:
Komunikacja, rozwój oraz technologia, te słowa były głównym motywem podczas tworzenia nowego wizerunku dla firmy INTEX. Wstępna analiza określiła nam również archetyp marki, jakim został "Opiekun".
Po pierwszym researchu i szkicach koncepcyjnych działania projektowe skorelowane zostały na bazie tworzących się okręgów - te elementy idealnie wpasowują się zarówno w przedstawione wyżej wartości jak i bezpośrednio odnoszą się do archetypu marki. 

Efektem prac jest jasny i przede wszystkim spójny system komunikacji wizualnej, który przełożył się na wzrost rozpoznawalności marki oraz zaczął mocniej angażować potencjalnych odbiorców.

Od 11 lat pomagam klientom opowiadać ich własne historie w spójny i angażujący sposób. Dzięki dogłębnym badaniom i analizom opracowuję indywidualne i elastyczne rozwiązania z zakresu identyfikacji wizualnych, projektów opakowań czy stron internetowych. Moim celem jest tworzenie idei, które łączą w sobie funkcjonalność i estetykę.



^ Wróć na górę