znajdź projektanta

Family Friends

Założenia:
Mała kawiarenka z wielką atmosferą - w tym jednym zdaniu można opisać markę Family Friends. Zadaniem było stworzenie przyjaznego wizerunku w skład, w którego wchodziły projekty: logo, głównego motywu przewodniego, ulotek, plakatów, witryny, menu, wizytówki, strony internetowej.

Wynik:
Po warsztatach i analizie z klientem stwierdziliśmy że największą wartością marki na podstawie, której chcieliśmy zbudować komunikację jest właśnie atmosfera. Dlaczego akurat ta wartość? - ponieważ to miejsce buduje zaufanie, poczucie bezpieczeństwa i bliskość z marką. Wszystkie podjęte działania zmierzały do tego by zbudować wokół marki przyjazną aurę, świadomość że to właśnie tutaj spędzisz miło czas wśród najbliższych - przyjaciół lub rodziny.

Od 11 lat pomagam klientom opowiadać ich własne historie w spójny i angażujący sposób. Dzięki dogłębnym badaniom i analizom opracowuję indywidualne i elastyczne rozwiązania z zakresu identyfikacji wizualnych, projektów opakowań czy stron internetowych. Moim celem jest tworzenie idei, które łączą w sobie funkcjonalność i estetykę.



^ Wróć na górę