znajdź projektanta

Wadowice

Herb miasta, który miał stanowić punkt wyjścia do prac nad jego tożsamością wizualną, został w latach 90-tych wzbogacony o symbole papieskie: piotrowe klucze, koronę i ozdobny kartusz. Zmiany te miały uczcić pamięć urodzonego w Wadowicach Jana Pawła II, jednak dokonano ich niezgodnie z zasadami heraldyki terytorialnej. W pierwszej kolejności należało więc uporządkować miejską heraldykę i na tej podstawie zaprojektować identyfikację wizualną Wadowic.

Herb został przeprojektowany we współpracy ze specjalistami w dziedzinie symboliki terytorialnej i posłużył jako punkt wyjścia do opracowania uproszczonego, heraldycznego symbolu miasta. Insygnia papieskie zostały umieszczone obok herbowej tarczy i w tej postaci symbol będzie używany do promocji Wadowic. Zaś uproszczony herb posłużył jako element bazowy oznaczeń miejskich instytucji i spółek.

Prócz heraldycznego logo i systemu oznaczeń, zaprojektowaliśmy key visual oraz layout miejskich druków, dokumentów, materiałów informacyjnych i promocyjnych.


Jesteśmy studiem brandingowym z Krakowa. Wymyślamy od nowa marki, te z długą historią i te które dopiero powstają. Globalne i lokalne, komercyjne i publiczne, offline i online. Zaprojektowaliśmy już ponad dwieście brandów – produktów, firm, instytucji, miejsc i wydarzeń. Zdajemy sobie sprawę z komercyjnej roli dizajnu i z przydatności narzędzi marketingowych, nie przeszkadza nam to zamiast grupy docelowej – widzieć człowieka. W swojej pracy przyglądamy się nie tylko wykresom i badaniom, ale także codziennemu życiu – i tam szukamy rozwiązań. Nasze kompetencje: strategia wizerunkowa i designu; naming, copywriting, storytelling; creative & art directing; identyfikacja wizualna; signage & wayfinding; projektowanie opakowań; projektowanie publikacji; web & motion design; Prócz tego, uczymy designu, publikujemy i bierzemy udział w życiu branży kreatywnej. Dbamy o dobre praktyki, miłą atmosferę i zdrowy rozsądek.



^ Wróć na górę