znajdź projektanta

Marka turystyczna Beskidy

Zadanie:
Identyfikacja powstała jako rozwinięcie zwycięskiego projektu konkursowego na logo Euroregionu Beskidy. Euroregion Beskidy to trójstronna polsko-czesko-słowacka współpraca. Jej celem jest podejmowanie wspólnych działań dla równomiernego i zrównoważonego rozwoju regionu oraz zbliżenia jego mieszkańców i instytucji w obszarach przygranicznych.

Rozwiązanie:
Koncepcja logotypu odpowiada na problem dwujęzyczności nazwy regionu – Beskidy po polsku oraz Beskydy po czesku i słowacku. Jako inspiracja do kolorystyki, typografii i elementów konstrukcyjnych logotypu posłużyły cechy charakterystyczne krajobrazu regionu. Typografia zastosowana w materiałach komunikacyjnych odwołuje się do rzemieślniczych tradycji regionu. Materiały reklamowe i informacyjne oparte są o siatkę modułową, która jest aplikowana w zależności od formatu.

Zakres prac:
Opracowanie obejmowało logotyp oraz księgę identyfikacji wizualnej zawierającą wytyczne do budowania komunikacji marki w sieci, drukach akcydensowych i przestrzeni publicznej.  

Realizacja: STUDIO 2X2 Wojciech Staniewski

Zdjęcia użyte w prezentacji projektu pochodzą z zasobów Stowarzyszenia „Region Beskidy”

Projektujemy na potrzeby druku, przestrzeni i sieci. Tworzymy spójne systemy identyfikacji i informacji wizualnej. Wspomagamy wizerunkowo marki i instytucje. Łączymy obrazy i słowa. Wierzymy, że systemowe rozwiązania w połączeniu z dbałością o detal potrafią przynieść marce wymierne efekty w postaci spójnego i zrozumiałego komunikatu. Pracujemy dla klientów ze świata kultury i biznesu.



^ Wróć na górę