znajdź projektanta

Raport Roczny dla Culture.pl

- KLIENT-
CULTURE.PL / Instytut Adama Mickewicza

-O PROJEKCIE-
Raport roczny dla Culture.pl (marki Instytutu Adama Mickiewicza) podsumowuje prawie 200 projektów: koncertów, festiwali, wystaw, pokazów filmowych i teatralnych na całym świecie. Naszym zadaniem było przekazać wszystkie treści w jednym wydawnictwie.

-ROZWIĄZANIE-
Raport składa się z czterech zeszytów zapakowanych w zbiorcze pudełko.
Trzy zeszyty poświęcone są wydarzeniom kulturalnym. Każdy zeszyt to inny dział: sztuki wizualne i design, teatr i film oraz muzyka. Czwarty zeszyt to podsumowanie.
Działania Instytutu są różnorodne – od wystaw młodego designu, po festiwale muzyki klasycznej.
Stylistyka raportu musiała być uniwersalna dla wszystkich wydarzeń. Oparłysmy ja na konstrukcji logo Culture.pl
Użyłyśmy elementów z logo niczym kolorowych szkiełek przykrywających zdjęcia. Kształty logo podkreślają charakter IAM jako marki, a kolory pomagają rozróżnić działy.


Jesteśmy studiem graficznym. Pracujemy dla wizjonerskich korporacji i ambitnych młodych firm.



^ Wróć na górę