znajdź projektanta

Organic Zielone Oko

-KLIENT-
Grupa kapitałowa Organic Farma Zdrowia S.A., do której należy sieć delikatesów pod tą samą nazwą, wychodząc naprzeciw rosnącej grupie zadowolonych klientów stworzyła submarkę sklepów typu convenience, czyli sklepów “codziennych” znajdujących się blisko miejsca zamieszkania, które oferują ekologiczne produkty.

-O PROJEKCIE-
Naszym zadaniem było opracowanie identyfikacji wizualnej sklepów w oparciu ścisłą współpracę z pracownią architektoniczną A+D Retail Store Design, która zajęła się wnętrzem.

-ROZWIĄZANIE-
Głównym założeniem był focus na ekologię, zdrowie i produkty „prosto z pola”. Dlatego wybrałyśmy stylistykę zaczerpniętą z wycinanki, ale przedstawioną w nowoczesny jednobarwny sposób bez bezpośrednich skojarzeń z folklorem. Trudno było uniknąć zielonego koloru, ale w zestawieniu z białym jest ono świeże i lekkie.
ORGANIC Zielone Oko to nie tylko sklep, ale także mini bistro i piekarnia w jednym, dlatego zależało nam na stworzeniu identyfikacji, która do nich nawiązuje. Niezbędne stało się stworzenie systemu znaków-ikon, które dopełniają identyfikację. Charakterystyczne koło występuje na wielu elementach w sklepie, przez co marka zyskuje na rozpoznawalności.

-ENG-
Organic Green Eye is a health-food convenience store brand located in Warsaw, Poland. It  sells eco food, fresh ingredients and serves fresh smoothies, juices, salads and paninis made of homebaked bread.
We designed it's new identity with the mission to communicate homemade eco quality and freshness. Our proposal uses icons and easy, simple language to communicate friendliness and natural health. Drawing from the idea of rural cut-out we created modern yet eco distinctive logo and brand identity.

Jesteśmy studiem graficznym. Pracujemy dla wizjonerskich korporacji i ambitnych młodych firm.



^ Wróć na górę