znajdź projektanta

Identyfikacja / TVP Rozrywka

-KLIENT-
TVP Rozrywka. Nowopowstający kanał tematyczny Telewizji Polskiej poświęcony programom rozrywkowym: kabaretom, koncertom, serialom.

-O PROJEKCIE-

Zostałyśmy poproszone o wzięcie udziału w konkursie na identyfikację TVP ROZRYWKA.
W skład opracowania wchodziły: logo, czołówki, belki informacyjne, oprawa zwiastunów, reklam, ogłoszeń i innych. Logo nowej stacji miało pasować do rodziny TVP.
Odbiorcami tej stacji są głównie kobiety młode i w średnim wieku szukające interesujących programów.

-ROZWIĄZANIE-
Punktem wyjścia przy projektowaniu nowego znaku było obrócenie o 45 stopni loga korporacyjnego TVP. Dzięki temu uzyskałyśmy dynamikę i lekkość znaku. Tak powstały kształt rombu był podstawą dla pozostałych elementów – podziału ekranu, kształtu belki, grafiki wykorzystywanej w czołówkach reklamy.
Zastosowałyśmy kompozycję centralną – wszystkie elementy animowane byłyby do środka ekranu. Dzięki temu efektowi i dzięki mocnym kolorom uzyskałyśmy nowoczesny, hipnotyzujący efekt.

Projekt nie został zrealizowany.

Jesteśmy studiem graficznym. Pracujemy dla wizjonerskich korporacji i ambitnych młodych firm.



^ Wróć na górę