znajdź projektanta

Identyfikacja / Tukan Salad Bar

-KLIENT-
Bary sałatkowe TUKAN zyskały popularność dzięki zdrowemu jedzeniu robionemu z ekologicznych produktów. Umiejscowione są w galeriach handlowych a także przy ruchliwych ulicach. Głównymi cechami marki TUKAN są: lokalność, organiczność, zdrowie, jedzenie bez ulepszaczy.

-O PROJEKCIE-
Naszym zadaniem było zaprojektowanie nowego menu i oznakowania baru, dzięki któremu lokal będzie sie wyróżniał w foodcourcie galerii. Współpracowałyśmy również z pracownią A+D Retail Store Design przy opracowaniu ogólnego wyglądu miejsca.
Należało zaprojektować menu wyświetlane na ekranach, opisówki, nagłówki i ogólną koncepcję komunikacji.

-ROZWIĄZANIE-
Oferta baru zmienia się codziennie, dlatego niemożliwe było stworzenie jednego menu. Zaprojektowałyśmy zestaw odręcznych napisów, zdjęć, ikonek i przykładowe layouty menu. Oprócz odręcznie wykreślanych elementów użyłyśmy własnego kroju pisma Lalalo, który w czytelny sposób uporządkował zróżnicowaną treść. W menu zastosowałyśmy ciemne tło, dzięki czemu kolory zdjęć i napisy stały się żywe i widoczne z dużej odległości. Całość wygląda nowocześnie i przejrzyście, sałaty ułożone w koszach świetnie kontrastują z ciemną ścianą, a „sezonowe” neony w ciekawy sposób wyróżniają punkt gastronomiczny pośród innych znajdujących się w Galerii Mokotów.

Jesteśmy studiem graficznym. Pracujemy dla wizjonerskich korporacji i ambitnych młodych firm.



^ Wróć na górę