znajdź projektanta

RE:PL 2018


08 / 04



Znamy już oficjalne wyniki szóstej edycji ogólnopolskiego plebiscytu na najlepszy polski rebranding roku 2018. Jury, elektorzy oraz organizator RE:PL 2018 przyznali wszystkie przewidziane wyróżnienia.

Do tegorocznej edycji konkursu zgłoszonych zostało aż 39 kandydatur. Spośród nich elektorzy najpierw wyłonili finałową dziesiątkę, a następnie jurorzy wskazali zwycięzcę. Osobne wyróżnienie przyznał także organizator plebiscytu – wydawca serwisu Branding Monitor.

Najlepszym polskim rebrandingiem 2018 roku okazała się zmiana miasta Rybnik ogłoszona w kwietniu ubiegłego roku, a przeprowadzona we współpracy ze Studiem Otwartym. Kandydaturę Rybnika najlepiej ocenili również elektorzy przyznając jej własne wyróżnienie.

Doceniona została także zmiana marki 3kiwi baby, którą wyróżnił organizator.

Celem organizowanego każdego roku plebiscytu RE:PL jest docenianie wartościowych zmian i promocja dobrych praktyk w zakresie brandingu oraz projektowania komunikacji wizualnej. Pełne wyniki szóstej edycji, finałowe kandydatury, a także szczegółowe informacje o konkursie można znaleźć na oficjalnej stronie: repl.brandingmonitor.pl

^ Wróć na górę