znajdź projektanta

#01 Branding

30 / 06


03 / 07 / 2018
Warszawa

Warsaw Design LAB to nowa niezależna szkoła projektowania graficznego i komunikacji wizualnej. Ideą przedsięwzięcia jest połączenie przekazywania praktycznej wiedzy, profesjonalnych umiejętności i realnego doświadczenia z rzeczywistymi potrzebami projektantów pracujących w Polsce i Europie. 

Warsaw Design LAB to zestaw niezależnych kursów dedykowanym różnorodnym dziedzinom komunikacji wizualnej takim jak projektowanie identyfikacji wizualnych, branding, projektowanie krojów pism, web design, editorial design, plakat, ilustracja, czy motion graphics. Każdy kurs dzieli się na rozbudowany zestaw zajęć praktycznych oraz towarzyszących mu cykli wykładów teoretycznych i konsultacji. Zajęcia są prowadzone przez doświadczonych praktyków i utytułowanych specjalistów z danych dziedzin projektowych. 

Działania edukacyjne kierowane są do:
— profesjonalnych projektantów myślących o podniesieniu swoich ogólnych kwalifikacji;
— designerów chcących poszerzyć się swoje kompetencje o nowe dziedzinylub metody projektowe;
— absolwentów szkół projektowych pragnących rozwijać swoje umiejetności czy uzupełnić wykształcenie;
— osób związanych z reklamą, marketingiem czy kulturą wizualną, myślących o rozwoju swojej wiedzy.

Szkoła została założona przez Rene Wawrzkiewicza i studio Type2 (Rafała Benedeka i Filipa Zagórskiego).


KURS #01: BRANDING 

Tworzenie identyfikacji wizualnych jest jednym z podstawowych obszarów współczesnego projektowania graficznego. To dziedzina oparta na uniwersalnych zasadach, których opanowanie stanowi nieodzowny element „dobrego rzemiosła” projektowego, zarazem podlegająca ciągłej ewolucji i przewartościowaniu wynikającemu ze stale zmieniającego się kontekstu. Jednocześnie jest to tematyka, która w nauczaniu akademickim rzadko traktowana jest w sposób pogłębiony i uwzględniający praktyczne realia. 

Celem kursu „Identyfikacja wizualna i branding” jest dostarczenie uczestnikom konkretnej, pogłębionej wiedzy pod okiem doświadczonych projektantów-praktyków. To również okazja do wymiany doświadczeń, ewaluacji procesu i sposobu pracy oraz nawiązania kontaktów z osobami o zbliżonych zainteresowaniach.

Program kursu obejmuje zapoznanie uczestników z kluczowymi zagadnieniami z dziedziny projektowania identyfikacji wizualnych i brandingu, case-study, pozwalające „od kuchni” poznać proces wdrożenia konkretnych projektów, oraz rozbudowaną część warsztatową, nastawioną na poznanie i doskonalenie procesu projektowego.Kurs kierowany do studentów wydziałów projektowych, absolwentów grafiki, freelancerów i początkujących profesjonalistów chcących wypełnić lukę między światem akademickim a profesjonalnym funkcjonowaniem na rynku.

30 czerwca – 3 lipca 2018
Centrum Kreatywności Targowa, ul. Targowa 56
Więcej informacji

^ Wróć na górę