znajdź projektanta

Antalis Creative Power Awards: zwycięzcy ogłoszeni!

01 / 10


31 / 10 / 2022



Październik 2022 – Po trzech miesiącach rywalizacji ogłoszono zwycięzców Antalis Creative Power Awards (ACPA). Przeprowadzony po raz pierwszy w tym roku konkurs był organizowany przez Antalis, wiodącego europejskiego dystrybutora papieru, we współpracy z The Brand Identity – prestiżową platformą związaną z projektowaniem graficznym.

Skierowany do grafików, agencji komunikacji wizualnej, drukarzy lub właścicieli marek, konkurs Antalis Creative Power Awards, dał możliwość zgłoszenia projektów drukowanych na papierach ozdobnych Antalis. Jury składające się z przedstawicieli największych graczy światowego projektowania graficznego i druku, takich jak Chanel, Atelier Bulk, Creanog czy Monotype, wytypowali najbardziej kreatywne i twórcze projekty.

Niezwykły konkurs ukształtowany przez kreatywność i zrównoważony rozwój

Nagrody objęły cztery kategorie zastosowań, w których oceniono: projekt, wybór papieru i wykonanie wydruku. Ponadto przyznano cztery nagrody specjalne mające na celu podkreślenie kreatywności drukarń oraz projektantów, którzy przesłali swoje prace. Otrzymano 770 próbek od 48 finalistów z 30 krajów. Jakość otrzymanych prac spowodowała, że jury miało nie lada wyzwanie aby wybrać zwycięzców. 

Amy Nelson-Bennett, członek jury i współdyrektor generalny Positive Luxury, stwierdziła: „Wspaniale było zobaczyć, ile pasji i przemyśleń kryło się za projektami, niezależnie od tego, czy było to praktyczne, czy dobre.”

Arkadiusz Chłopik, Dyrektor Marketingu CSEE podkreślił: „Antalis Creative Power Awards to była świetna okazja dla twórców do wyrażenia swojej kreatywności przy wykorzystaniu papieru. Zebrane przykłady pokazały nam jak ważnym elementem komunikacji biznesowej jest wciąż tradycyjny papier, która daje tak wiele kreatywnych możliwości profesjonalistom. Jesteśmy zachwyceni sukcesem wydarzenia, które zgromadziło projektantów aż z 30 krajów.”





 

Zwycięzcy w kategoriach głównych

Kategoria

Zwycięski projekt

Zwycięzca

Kraj

Report & Publishing

Do końca pójdę za Tobą

Tina De Souter de Bookdesign

Druk : Antilope De Bie Printing

Belgia

Mailers & Invitation

Poetyckie pudełko pamięci

Camille Vignaud from La Chambre

Graphique and Sylvain Guevel from In Fine l’Artisan Imprimeur

Francja

Packaging & Professional

Dom z biegiem czasu

Lorenz Boegli

Szwajcaria

Brand Identity & Stationery

Materiały papiernicze Elicyon

Regular Practice

Druk: Dot Studio

Stany Zjednoczone

                   

Laureaci nagród specjalnych

Kategoria

Zwycięski projekt

Zwycięzca

Kraj

Design for good

Plakat #KoloryDlaUkrainy

39 różnych artystów i twórców

Litwa

Paper stories

Sewfil – nić, która związuje na zawsze

Binds Caleta Studio

Hiszpania

Eco conception

Opakowania matematyczne i naukowe

Miranda Printing

Litwa

Print Escellence

Poetyckie pudełko pamięci

Camille Vignaud from La Chambre Graphique and Sylvain Guevel from In Fine l’Artisan Imprimeur

Francja

                     

                   

Specjalne wyróżnienie dla francuskiej dyrektor artystycznej Camille Vignaud z La Chambre Graphique, która zdobyła 2 nagrody: Korespondencja &Innowacje oraz „Doskonałość druku” za projekt Coffret Mémoire Poétique.

Camille wyobraziła sobie kolektywną pamięć zmaterializowaną przez fotogramy kwiatów bezpośrednio wydrukowane na półprzezroczystym i tkanym papierze dystrybuowanym przez Antalis.

Wszyscy zwycięzcy otrzymali nagrodę stworzoną przez znaną francuską projektantkę Maud Vantours. Oprócz tego skorzystają z obszernych relacji medialnych, w tym wywiadów i artykułów stworzonych przez The Brand Identity.

Partnerami konkursu w Polsce są: Wydawnictwo PRESS https://www.press.pl,
Wydawca BRIEF.pl https://brief.pl,
Stowarzyszenie Twórców Grafiki Użytkowej https://stgu.pl,
Magazyn GRAFMAG https://grafmag.pl,
Wydawca Świat Poligrafii www.printnews.pl,
Szkoła School of Form http://www.sof.edu.pl. 

O firmie Antalis

Antalis jest częścią Kokusai Pulp& Paper Group, światowego lidera w branży papierniczej, opakowaniowej i komunikacji wizualnej z siedzibą w Japonii, która notowana jest na Tokijskiej Giełdzie Papierów Wartościowych (ISINJP3293350009) z obrotem 545 miliardów JPY (około 4,2 mld euro) w 2021 r. W Europie i Ameryce Łacińskiej Antalis jest wiodącym dystrybutorem B2B produktów i usług w branży Papieru i Opakowań Przemysłowych oraz numerem dwa w dystrybucji materiałów komunikacji wizualnej. Firma Antalis z siedzibą w okolicach Paryża działa w 30 krajach, obsługując ponad 100 000 klientów przy pomocy zespołu złożonego z 3800 pracowników, wykorzystując przełomowe rozwiązania e-commerce. Nasze 93 centra dystrybucyjne, nastawione na eko-odpowiedzialność, świadczą usługi na całym świecie.

Dowiedz się więcej na www.antalis.pl i śledź nas na LinkedInie, Instagramie, Facebooku, lub YouTube’ie, aby być na bieżąco z najnowszymi wiadomościami!

^ Wróć na górę