znajdź projektanta

IBRA Spotkania – Punkty Odniesienia

23 / 01


05 / 02 / 2020



Zapraszamy na IBRA Spotkania organizowane przez Instytut Brandingowy IBRA. Policzymy się z brandingiem i zobaczymy go od kuchni. Różne punkty na mapie Polski, w których odbywać się będą nasze spotkania to różne hasła przewodnie. Punktem odniesienia wszystkich spotkań będzie jednak osobista i lokalna perspektywa przedstawicieli szerokiego grona osób pracujących z markami. Chcemy dostarczać zrozumiałych i różnorodnych doświadczeń oraz wzorów. IBRA Spotkania to przestrzeń otwarta na przedsiębiorców, projektantów, marketerów, strategów, copywriterów i naukowców. To także inicjatywa, która ma łączyć; marketerów z przedstawicielami agencji, praktyków ze środowiskiem naukowym, „kreatywnych” z osobami patrzących na markę przez pryzmat strategii.

W Krakowie zapytamy: branding czy marketing? 

Podczas spotkania w klubie Hevre już 23 stycznia wspólnie z gośćmi zastanowimy się:

▪ jak odróżniać obie dziedziny i czy warto to robić,

▪ jaka jest różnica między strategią marki a marketingową,

▪ czy i jak można ocenić wagę brandingu i marketingu,

▪ kiedy inwestować w działania brandingowe, a na jakim etapie w marketingowe,

▪ gdzie zaczyna się i kończy rola ekspertów od brandingu?

W rozmowie będą brać udział między innymi:

Tomek Pilch (Blürb Studio), Krzysztof Kozak (balsamstudio), Natalia Pawlik i Joanna Nowarska (Admind Branding & Communications), Anna Treska-Siwoń (WSE im. 


Na Śląsku zapytamy: czy lokalność jest globalną wartością?

W trakcie naszego spotkania 5 lutego w Tychach będziemy pytać naszych gości:

▪ czym jest pojęcie lokalności w kontekście marki,

▪ czy lokalność ma znaczenie dla marek globalnych,

▪ w strategiach jakich marek lokalność jest istotna,

▪ jak wykorzystywać motywy regionalne w budowaniu marki?


Punkty Odniesienia to wydarzenie cykliczne. Kolejne edycje będą pojawiać się również w innych polskich miastach jeszcze w tym roku. Więcej informacji na brandingowy.pl oraz FB

^ Wróć na górę