znajdź projektanta

19. edycja konkursu Galerii Plakatu AMS

01 / 10


29 / 11 / 2018
STGU jest partnerem 19. edycji konkursu Galerii Plakatu AMS "Jedź ostrożnie".

W 19. edycji konkursu Galerii Plakatu AMS zadaniem uczestników jest zaprojektowanie plakatu na temat zdrowego odżywiania i jego społecznego znaczenia. Wszyscy laureaci konkursu zostaną zaproszeni do finału przeglądu portfolio dla młodych twórców pod nazwą See&Say, organizowanego przez Klub Twórców Reklamy (KTR). 

Otyłość to nie tylko kwestia estetyczna, źródło kompleksów i niepowodzeń w relacjach społecznych, ale również poważne problemy zdrowotne – mówi Grażyna Gołębiowska, Dyrektor Marketingu AMS. Jak zawsze liczymy na dobre, mocne prace, które uświadomią nam wartość zdrowego odżywiania, a być może także zainspirują do rewolucyjnej zmiany naszych kulinarnych przyzwyczajeń – dodaje Grażyna Gołębiowska. 

Dzięki dodatkowej nagrodzie od partnera konkursu – KTR podczas przeglądu See&Say finaliści konkursu Galerii Plakatu AMS spotkają się z uznanymi pracodawcami i twórcami z wielu dziedzin kreatywnych. Każdy z uczestników będzie miał możliwość wyboru kilku ekspertów, którzy ocenią jego prace i przekażą mu swoje wskazówki. 

Konkurs Galerii Plakatu AMS ma charakter otwarty.
Prace można składać do 29 października 2018 r., przesyłając je do kancelarii notarialnej Alicji Huziuk (ulica Solec 54 lokal 30, 00-382 Warszawa, www.huziuk@notariusze.waw.pl). 

Werdykt jury poznamy 14 listopada 2018 roku, a zwycięskie prace będzie można oglądać na citylightach w całej Polsce w 2019 roku. 
Wyboru laureatów dokona jury w składzie: 
• Małgorzata Augustyniak, wiceprezes AMS, 
• Katarzyna Bosacka, dziennikarka, autorka programu „Wiem, co jem”, 
• Maciej Buszewicz, artysta grafik, profesor ASP w Warszawie, 
• Janusz Górski, artysta grafik, profesor ASP w Gdańsku, kurator Galerii Plakatu AMS, 
• Dawid Korzekwa, artysta grafik, profesor ASP w Katowicach, 
• Mateusz Kowalski, grafik, wykładowca ASP w Warszawie, 
• Marcin Sosiński, Dyrektor Kreatywny McCann Worldgroup. 

Nadzór na prawidłowym przebiegiem konkursu sprawuje kancelaria notarialna Alicji Huziuk, partnerem konkursu jest Stowarzyszenie Komunikacji Marketingowej SAR oraz Klub Twórców Reklamy (KTR), patronami medialnymi są: „Gazeta Wyborcza”, Wyborcza.pl, Gazeta.pl, Myfitness.pl, Radio TOK FM oraz Stowarzyszenie Twórców Grafiki Użytkowej. 

Informacje o konkursie i pełny tekst regulaminu znajdują się na stronie internetowej: www.galeriaplakatu.ams.com.pl.

 

 




^ Wróć na górę