znajdź projektanta

Blow up Hall

Blow up Hall jest po Art Stations i Starym Browarze kolejną odsłoną idei 50 50, będącej bazową filozofią Project 50 50 - marki parasolowej obejmującej zespół projektów kreowanych przez Grażynę Kulczyk.

Idea 50 50 – to parasol dla marek i projektów kreowanych przez Grażynę Kulczyk. Wszystkie przedsięwzięcia w obrębie Idei 50 50 składają się w połowie z działalności artystycznej (wyrażone kolorem fioletowym), natomiast druga połowa jest określana w zależności od specyfiki danej branży. I tak Idea 50 50 oferuje najwyższą jakość połączeń sztuki z biznesem, edukacją, przyjemnością i ludźmi (wyrażone kolorem przypisanym konkretnej marce oraz formą graficzną opisującą jej zakres działania). Idea przedstawiona została w logotypie za pomocą symbolu, sześcianu, który stanowi przestrzeń dla graficznego zapisu cech charakterystycznych projektu.

Blow-Up Hall 50 50 jest dziełem sztuki realizowanym wokół projektu Rafaela Lozano Hemmera. To projekt całkowicie realizowany przy zastosowaniu technik cyfrowych. W znaku BUH przestrzeń cyfrową symbolizuje “piksel”, podstawowy element budowy obrazów cyfrowych. Symbol wypełniony tłem stworzonym z  pikseli, symbolizuje przestrzeń marki, oraz język jakiego używa. Blow Up Hall 50 50 łączy w równych częściach sztukę z przyjemnością. Symbolizują to: kolor fioletowy - sztuka, oraz kolor czarny, który symbolizuje wieczorowy styl, luksus i wysmakowany design.

Nagrody:
2010 - KTR Srebro (Design)

UVMW to zespół projektantów specjalizujących się w tworzeniu świeżych i nieszablonowych rozwiązań z zakresu brandingu i komunikacji wizualnej. Dostarczają kreatywne rozwiązania dla biznesu i kultury. Realizują wiele nietypowych zadań brandingowych od małych form po duże systemy identyfikacji. Autorzy identyfikacji m.in Starego Browaru, Art Stations Foundation, Blow Up Hall, Fundacji Sztuki Polskiej ING czy Stowarzyszenia Komunikacji Marketingowej SAR. Wielokrotni laureaci najważniejszego polskiego konkursu reklamowego KTR.



^ Wróć na górę