znajdź projektanta

Gliwice

Założenia:
Ideą poniższego projektu było przedstawienie wizerunku miasta łącząc nowoczesną formę wraz z duchem historii. Gliwice to nie tylko „przyszłość”, która jest przedstawiana w haśle ale to również bogata historia.


Wynik:
W wyniku prac powstała propozycja wstępnej strategii wizualnej dla miasta Gliwic. Powstały projekt logo to połączenie herbu z 1964 wraz z aktualnie używanym znakiem w którym widnieje Radiostacja Gliwicka. Uzyskana geometryczna i minimalistyczna forma nawiązuje do hasła i nowoczesnego charakteru, nie tracąc przy tym ducha historii. Naturalnym uspójnieniem całej identyfikacji jest główny motyw przewodni, który powstał poprzez rozszerzenie idei oraz kształtów nawiązujących do heraldyki. Koncepcja ta jest na tyle uniwersalna by budować tożsamość marki w przestrzeni publicznej jak i w materiałach wewnętrznych.

Od 11 lat pomagam klientom opowiadać ich własne historie w spójny i angażujący sposób. Dzięki dogłębnym badaniom i analizom opracowuję indywidualne i elastyczne rozwiązania z zakresu identyfikacji wizualnych, projektów opakowań czy stron internetowych. Moim celem jest tworzenie idei, które łączą w sobie funkcjonalność i estetykę.



^ Wróć na górę