znajdź projektanta

Torbacze branding

Torbacze, to startująca w 2018 roku firma rodzinna oferująca produkty ekologiczne/zero waste. Na początku w ofercie pojawią się torebki z tkaniny, które stanowić mają alternatywę dla foliowych jednorazówek. Z czasem asortyment ma się jednak powiększać. Będą to produkty codziennego, domowego użytku. Kierowane są one do odbiorcy świadomego tego co dzieje się ze środowiskiem i chcącego dołożyć swoją cegiełkę do poprawy sytuacji. "Ten projekt to raczej misja i hobby, niż źródło dochodów"- tłumaczą założyciele.
Tworząc logo skupiliśmy się przede wszystkim na wypracowaniu dobrego symbolu. Z jednej strony miał on oczywiście reprezentować ekologiczny aspekt marki, z drugiej natomiast podkreślać rodzinny charakter firmy. Tropy były dwa: wielka jodła która rośnie przed domem właścicieli, lub wróble - które najwyraźniej wybrały sobie owy dom na miejsce zamieszkania (na jego terenie naliczono kilknaście gniazd). Już po pierwszych szkicach, jednogłośnie wybraliśmy drugą opcję. Ważne było aby projekt był możliwie prosty, a typografia wyraźna i czytelna, gdyż pole eksploatacji znaku zazwyczaj będzie dość małe (np.: metka). Wszelkie szczegóły ograniczyliśmy więc do minimum, skupiając się na prostych kształtach.
Dla utrzymania spójności marki, wypracowaliśmy również system identyfikacji wizualnej obejmujący: dobór kolorów i fontów, stworzenie powtarzalnego wzoru do wykorzystania w późniejszych projektach i podstawowe zasady stosowania wszystkich powstałych elementów. Kilka przykładów oraz wizualizacji - do wglądu na poniższych zdjęciach.

Cześć! Tu Daniel Guszta, grafik z 10-letnim stażem w branży kreatywnej. Od 2017 roku pracuję na własny rachunek pod szyldem Studio Sarna. Zajmuję się przede wszystkim brandingiem, a ostatnio coraz częściej również i ilustracją. Mam też niemałe doświadczenie z projektowaniem pod druk (layouty publikacji, okładki książek plakaty) oraz internet (strony www czy grafiki na media społecznościowe). Pracuję głównie z małymi i średnimi firmami oraz instytucjami kultury. To czym wyróżniam się na tle konkurencji to nabyty przez lata profesjonalizm/rzetelność, oraz wypracowany własny styl. Zawsze dbam aby w projekcie wszystko zgadzało się merytorycznie oraz wizualnie. Nie gonię za trendami. Stawiam na przemyślaną formę, tak aby efekt mojej pracy zachowywał aktualność na długie lata. Wierzę, że najlepszy projekt to taki, który cieszy oko, jednocześnie spełniając swoją funkcję. Nie ważne czy chodzi o logo, stronę internetową, czy okładkę książki. Zasada pozostaje ta sama. Zapraszam do zapoznania się z portfolio. Jesteś zainteresowany współpracą? Masz pytanie? Kontaktuj się mailowo lub telefonicznie. Studio Sarna zawsze chętnie podejmuje nowe wyzwania!



^ Wróć na górę