znajdź projektanta

X-lander

W 2016 r. X-lander wprowadził na rynek nową, gruntownie przeprojektowaną i odświeżoną kolekcję wózków i akcesoriów dla dzieci. Nowy design i nowe pozycjonowanie marki wymagały odświeżenia całego brandu, dedykowanego aktywnym, radosnym i odpowiedzialnym rodzicom. #Active #Joy #Responsible.

Opracowaliśmy nowy język komunikacji brandu, werbalny i wizualny. Zakres prac objął sposób opowiadania o produkcie, teksty, odświeżenie identyfikacji wizualnej, nowy key-visual, sesję foto oraz wdrożenie projektów – materiałów marketingowych i sprzedażowych, opakowań i stronę www.

Poprawiliśmy typografię i detal znaku tak, by zapewnić jego prawidłowe odwzorowanie w każdej technice reprodukcji. Opracowaliśmy od nowa system oznaczeń produktów, zaprojektowaliśmy serię opakowań i materiałów POS, zarówno dla dla wózków jak i szerokiej gamy akcesoriów.

Strona www to przede wszystkim prezentacja najnowszej kolekcji wózków X-lander. Wyczerpująco prezentuje poszczególne wózki, ich kolorystykę, parametry i ważne cechy. To również uniwersalna platforma z pełną edycją treści, możliwością tworzenia tematycznych landing pages oraz swobodnego rozwijania struktury i treści serwisu. 


Jesteśmy studiem brandingowym z Krakowa. Wymyślamy od nowa marki, te z długą historią i te które dopiero powstają. Globalne i lokalne, komercyjne i publiczne, offline i online. Zaprojektowaliśmy już ponad dwieście brandów – produktów, firm, instytucji, miejsc i wydarzeń. Zdajemy sobie sprawę z komercyjnej roli dizajnu i z przydatności narzędzi marketingowych, nie przeszkadza nam to zamiast grupy docelowej – widzieć człowieka. W swojej pracy przyglądamy się nie tylko wykresom i badaniom, ale także codziennemu życiu – i tam szukamy rozwiązań. Nasze kompetencje: strategia wizerunkowa i designu; naming, copywriting, storytelling; creative & art directing; identyfikacja wizualna; signage & wayfinding; projektowanie opakowań; projektowanie publikacji; web & motion design; Prócz tego, uczymy designu, publikujemy i bierzemy udział w życiu branży kreatywnej. Dbamy o dobre praktyki, miłą atmosferę i zdrowy rozsądek.



^ Wróć na górę