znajdź projektanta

Radio Kraków

Dotychczasowe logo identyfikowało Radio Kraków od prawie 20 lat. Nie towarzyszył mu jednak nigdy spójny system identyfikacji wizualnej, zaś sam symbol nie przetrwał próby czasu i przestał przystawać do ambicji rozgłośni, która w tym czasie przeszła znaczącą metamorfozę. Aktualnie Radio Kraków pozycjonując się jako ambitna i nowoczesna przeciwwaga dla tabloidyzujących się mediów – ma być radiem opiniotwórczym, zaspokajającym wyższe aspiracje, a jednocześnie bliskim i użytecznym.
Nowe logo Radia Kraków nawiązuje do dotychczasowego symbolu, stanowiąc jego unowocześnioną kontynuację. Zachowano symbolikę, charakterystyczną kompozycję i rozpoznawalną, jednolitą, granatową kolorystykę. Wyeksponowana została nazwa – jest teraz czytelna i jednoznaczna. Nowy symbol jest prostszy, czytelniejszy i łatwiejszy w użyciu.
Wraz z logo opracowaliśmy całą oprawę wizualną, spójny zestaw materiałów informacyjnymi i promocyjnych. Rebrandingowi towarzyszyła również intensywna zewnętrzna kampania wizerunkowa.

Od 2000 r. projektujemy grafikę użytkową, specjalizując się w identyfikacji wizualnej i brandingu. Naszą ambicją jest tworzenie spójnych i skutecznych przekazów wizualnych. Wyzwaniem – design na najwyższym poziomie. Bierzemy odpowiedzialność za wszystko co składa się na postrzeganie produktu, firmy, instytucji, miejsca lub wydarzenia: strategię wizerunkową, architekturę marki, jej nazwanie i opisanie, zaprojektowanie i systematyzację identyfikacji wizualnej, print, packaging, editorial, signage design, web design, UX i e-comerce. Realizujemy projekty komercyjne, pracujemy również dla instytucji publicznych, instytucji kultury i organizacji pozarządowych.



^ Wróć na górę