znajdź projektanta

Jantoń

Identyfikacja wizualna

Jako, że zmiany wizerunku są jedną z naszych specjalności, nie moglibyśmy odmówić Grupie Jantoń, która posiada imponujące, ponad 35-letnie doświadczenie w branży alkoholowej, zarówno w produkcji, imporcie, jak i w dystrybucji.

Nowe logo zawiera w sobie wiele historii, sygnet staje się kieliszkiem do wina, tarczą (która z kolei symbolizuje tradycję oraz silne miejsce grupy na rynku) oraz literą „J”, pochodzącą, jak i nazwa grupy, od nazwiska założyciela.

Zaprojektowana przez nas identyfikacja została przeniesiona na wszystkie materiały, także na stronę internetową naszego autorstwa.



Papajastudio specjalizuje się w brandingu, czyli w kreowaniu spójnego wizerunku marek. Klienci oraz branża od wielu lat doceniają najwyższą jakość naszych projektów, oryginalność oraz umiejętne łączenie świeżego spojrzenia z doświadczeniem. Grafika użytkowa to odpowiedzialność, ale także ogromna satysfakcja, kiedy stworzony przez nas projekt żyje, przynosząc korzyści klientowi i przestrzeni, w której funkcjonuje.



^ Wróć na górę