znajdź projektanta

Fiberistic

Planowane jest wprowadzenie nowego produktu na rynek. Produkt, czyli płynne pektyn z jabłek jest unikalny i nie ma swojego odpowiednika na polskim rynku. Z jednej strony sytuacja ta jest niezwykle komfortowa, bo brak bezpośredniej konkurencji podkreśla unikalność i innowacyjność produktu, z drugiej strony mamy do czynienia z brakiem świadomości społecznej produktu.

Produkt będzie dystrybuowany przez markę na tę potrzebę stworzoną, tak więc nie można się wesprzeć bezpośrednio autorytetem marki, należy natomiast go zbudować. Dlatego też podczas warsztatu przepracowaliśmy wspólnie tematy związane z esencją marki czy archetypem marki, aby dać mocne podwaliny pod budowę wyrazistego brandu, spójnego z ideami przyświecającymi powstaniu produktu, nad którym pracowano 10 lat.

Papajastudio specjalizuje się w brandingu, czyli w kreowaniu spójnego wizerunku marek. Klienci oraz branża od wielu lat doceniają najwyższą jakość naszych projektów, oryginalność oraz umiejętne łączenie świeżego spojrzenia z doświadczeniem. Grafika użytkowa to odpowiedzialność, ale także ogromna satysfakcja, kiedy stworzony przez nas projekt żyje, przynosząc korzyści klientowi i przestrzeni, w której funkcjonuje.



^ Wróć na górę