znajdź projektanta

Sztuka Wszędzie. Zachęta.

Logo oraz podstawowe elementy identyfikacji wizualnej wystawy mającej upamiętniać działalność ASP w latach 1904-1944. Logotyp zwyciężył w zamkniętym konkursie ASP. Wizytówki, papier firmowy, koperta, teczka to zestaw typu B2B używany w fazie organizacji wystawy. Key viusal i plakat powstały znacznie później, z wykorzystaniem patternu z katalogu w celu uzyskania komunikacyjnej synergii w całości. Zachęta, Warszawa 2012.

Absolwent Wydziału Grafiki ASP w Warszawie: dyplom z plakatu u prof. Macieja Urbańca i z rysunku u prof. Janusza Przybylskiego. Grafik zajmujący się głównie projektowaniem systemów identyfikacji wizualnej, grafiką wydawniczą i wystawienniczą a także projektowaniem opakowań. W latach 1995-98 w McCann Erickson i DDB tworzy wyróżniane kampanie reklamowe dla Gillette, Cocacola, Casio, RJR, OralB, Timex, Multichoice, Centertel, Seat, Elf, Castorama i innych. W 1999 otwiera jeden z pierwszych w Polsce butików kreatywnych "Garaż" a następnie Zaraz Creative Services. Autor nazwy Orlen na zlecenie firmy Codes, oraz licznych, zrealizowanych od 2001 pod szyldem Brandy Design projektów dla m in. Ernst &Young, Delloitte, Credit Suisse, STOCK Polska, Urzędu Miasta St. Warszawy, Zachęty, Biura Stołecznego Konserwatora Zabytków, Ambry. Twórca manuali wielu marek w tym: Heyah, Żołądkowa Gorzka, Czysta de Luxe, Stock Prestige, AmbraSA, Elektroeko, Ekoproduktu, Fabryk Lnu Żyrardów, POT, Rock Radio. Autor oprawy graficznej wystawy „Sztuka Wszędzie” Zachęta 2013 i „Warszawa Warsze” MHŻP 2014. Wieloletni członek zarządu STGU, członek SAR i Rady Doradczej Organizacji Pozarządowych przy MKiDN. Researcher i juror wielu konkursów, w tym STGU "Projekt Roku" i Polskiego Konkursu Reklamy KTR w kategorii Design. Autor publikacji o projektowaniu m.in w 2+3D, Visual Communications, Packaging Polska, Opakowania. Adiunkt na Wydziale Wzornictwa ASP w Warszawie, gdzie od 2009 prowadzi Pracownię Projektowania Opakowań i Marek.



^ Wróć na górę