znajdź projektanta

MOSTOWA ART CAFE

Z okazji wystaw zwykle wydawane są katalogi. Za każdym razem nowe, po wystawie lądują w kącie, zapomniane. Od tego się zaczęło...
Sytuacja
Podczas rozmowy z przedstawicielami Mostowej poddaliśmy analizie zagadnienia przebiegu wystaw oraz problemu wydawania katalogów. Doszliśmy do wniosku, że te ostatnie zawsze generują koszty, zwłaszcza gdy nie jesteśmy w stanie dokładnie określić ich potrzebnej ilości. Natomiast klient - przegląda je jedynie tuż po otrzymaniu do ręki lub w kolejnym dniu. Podeszliśmy do zadania z innej strony, zadając sobie pytanie : jak stworzyć uniwersalną formę, która nie generuje kosztów, a jednocześnie może zaangażować klientów w sam proces poznawania katalogu? W oparciu o nasze wnioski stworzyłem tubę, która będąc rozwinięciem identyfikacji wizualnej Mostowej stała się częścią katalogu.
Wyzwanie
Aby zbudować całość, dostarczyłem autorski system wydawania samego katalogu. Na każdą okazję inny, mimo jednej części wspólnej znacznie ograniczającej koszty, a zarazem na tyle innowacyjnej i charakterystycznej, że nie sposób pomylić wystawy z żadną inną. Jak się później okazało permanentna forma reklamy - tuba, będąca znakiem rozpoznawczym Mostowej, lądowała na półkach klientów w formie ozdoby lub służyła za przybornik.
Rozwiązanie
Zaangażowałem kreatywność realizując wizję, która napędziła cały projekt. Pracując nad tubą rozwinąłem identyfikację wizualną marki, która została użyta w późniejszym okresie do rozpoznawalnych znaków. Znajdujący się w tubie "katalog" został wykonany z charakterystycznego materiału "synapsis" - syntetycznego papieru, który po zwinięciu nie odkształca się, pozwalając zachować za każdym razem estetyczną formę

Projektowanie graficzne, projektowanie usług, produktów i branding. To nas kręci. Jest butik kreatywny



^ Wróć na górę