znajdź projektanta

WODNY ŚWIAT.

Współpraca z "Wodnym Światem", liderem w produkcji owoców morza, rozpoczęła się od analizy problematyki i celów biznesowych. Aby sprawdzić, jak się czuje wieloryb wśród rekinów, przeprowadziliśmy audyt marki i odkryliśmy kilka interesujących faktów. Po pierwsze, nie mamy kultury konsumpcji owoców morza per se. Po drugie, przy całym bogactwie świata wodnego marka kojarzy się głównie z paluszkami krabowymi. Po trzecie, nasz konsument jest o względach tradycyjnych, dlatego krok po kroku kształtujemy naszą kulturę konsumpcyjną i dobre nawyki żywieniowe.

"ZDROWE SMAKI MORZA CODZIENNIE" – w ten sposób teraz brzmi oferowane przez nas pozycjonowanie jak wynik kilku strategicznych sesji. Rzadkość konsumpcji okazała się główną barierą dla wzrostu sprzedaży. Postanowiliśmy przenieść uwagę z pyszności na codzienną niezbędność produktu. Chodziło więc o pokazanie gotowych posiłków w diecie ukraińskiej rodziny.

MORZE LUBI ODWAŻNYCH i uśmiechniętych! Wieloryb, bohater logo, stał się bardziej emocjonalny, a dzięki fontannie stał się bardziej podobny do wieloryba. Koło dookoła wieloryba wskazuje, że cały ten morski przysmak może dostać się na talerz. Tak więc talerz doskonałych owoców morza stał się głównym bohaterem designu opakowań. Od słonecznego morza do każdego rodzinnego stołu.

Dozen zajmuje się projektowaniem opakowań i opracowuje strategię brandingową. Specjalizujemy się w branży FMCG. Wierzymy, że dobre opakowanie to coś więcej niż tylko obraz. To wizualizacja szeroko zakrojonej pracy strategicznej nad podstawami marki, po mistrzowsku rozwiniętej w projekcie. W ten sposób tworzymy i pakujemy marki.



^ Wróć na górę