znajdź projektanta

KABANOSY.

Lubimy zachwycać się naszymi klientami. Zespół "Dmitruk" jest z tych osób, na których trzyma się ziemia. Ich działalność jest podobna do ich twórców: równie dobra, pełny dusza i prosta. Z przyjemnością pracowaliśmy nad opracowaniem strategii pozycjonowania marki i tożsamości brandu.

TWARZĄ DO KLIENTA - dosłownie w ten sposób możemy opisać naszą decyzję. Nowe logo z dużego „D” dynamicznie przekształca się w schematyczną twarz. To zbiorowy portret zespołu stojącego za brandem: są zabawni, pewni siebie profesjonałami.

SUPER MIĘSNY PRODUKT w procesie rozwoju był utrzymywany w tajemnicy. Doskonałe schłodzone mięso podczas exstra suszenia zmniejsza się o około połowę masy. W 100 gramach gotowego produktu okazuje się 185 gram mięsa i nic więcej... A brak wilgoci pomaga utrzymać produkt nawet przez 60 dni bez lodówki. Są to KABANOSY, które pod względem wielu charakterystyk są najlepsze w Europie. W KABANOSACH połonczyły się zrozumiałość kiełbasy i wygoda przekąski. Bliska praca zespołów zaowocowała pozycjonowaniem pierwszej „kiełba-snacku” – produktu na przełomie dwóch kategorii.

Linia "BOOM" różni się od podstawowej nie tylko nowym kolorem, ale także fakturą materiału. Zrobiliśmy wszystkie opakowania matowymi, a nazwę błyszczącą. Z pewnością zauważą ją nie tylko lojalni fany marki, ale także nowi konsumenci.

Dozen zajmuje się projektowaniem opakowań i opracowuje strategię brandingową. Specjalizujemy się w branży FMCG. Wierzymy, że dobre opakowanie to coś więcej niż tylko obraz. To wizualizacja szeroko zakrojonej pracy strategicznej nad podstawami marki, po mistrzowsku rozwiniętej w projekcie. W ten sposób tworzymy i pakujemy marki.



^ Wróć na górę