znajdź projektanta

FLINT.

Zostaw wszystko!
Nasza agencja miała interesującą okazję do rebrandingu brandu Flint.

WSZYSCY JEDZĄ GRZANKI. Jednocześnie wszelka komunikacja rynkowa była tradycyjnie skierowana do nastolatków. Ale kiedy agencja rozpoczyna pracę, powinna kwestionować wszystko. Rozpoczęliśmy badanie. I odkryliśmy, że nasze wątpliwości nie były bezpodstawne, ponieważ osoby starsze były bardziej obiecującą grupą celową.
WIĘC UDALIŚMY SIĘ DO SKLEPÓW, aby dowiedzieć się wszystkiego o tych ludziach. Jak się zachowują, jak wybierają grzanki lub czytają opakowania. Ze sklepów przeszliśmy do social media i poznaliśmy, co ci ludzie piszą i czytają. A potem porozmawialiśmy z nimi. Teraz najlepiej ze wszystkich znaliśmy grupę docelową.

WYNIKI ZASKOCZYŁY, ponieważ okazało się, że tę grupę docelową kompletnie nie interesują brandy. Ludzie wybierali grzanki według smaku. I nawet nie widziały różnicy między kategoriami. To wszystko uczyniło nasze zadanie jeszcze bardziej skomplikowanym i interesującym.
Nie kupisz tych ludzi historiami o przywództwie, ponieważ chcą wszystkiego i od razu, wiedzą, że życie jest jedno, a grzanki dla nich nie są przekąską, tylko dobrze spędzony czas. Ich credo to olewanie wszystkiego i życie dla siebie. I ten pomysł stał się podstawą odnowionego brandu.

W CAŁEJ ARCHITEKTURZE marki Flint i w każdej produktów linijce zrealizowaliśmy ten pomysł. Bagietki są idealne, gdy chcesz zapomnieć o wszystkim i cieszyć się chwilą. A jeśli chcesz piwa, nie możesz znaleźć lepszej przekąski niż nasycone grzanki. Żyjemy tylko raz!


Dozen zajmuje się projektowaniem opakowań i opracowuje strategię brandingową. Specjalizujemy się w branży FMCG. Wierzymy, że dobre opakowanie to coś więcej niż tylko obraz. To wizualizacja szeroko zakrojonej pracy strategicznej nad podstawami marki, po mistrzowsku rozwiniętej w projekcie. W ten sposób tworzymy i pakujemy marki.



^ Wróć na górę