znajdź projektanta

Identyfikacja / Smartscope

-KLIENT-
Smartscope to profesjonalna firma zajmująca się badaniami rynku. Jej działania zakładają minimum nakładów finansowych, czasu, papierologii przy jednoczesnym maksimum efektywności w prowadzeniu badań. Osiągają to dzięki bardzo sprytnemu (SMART) dopasowaniu sposobu badania do klienta i grupy docelowej.

-O PROJEKCIE-
Założycielom firmy zależało, aby identyfikacja graficzna odzwierciedlała ich podejście do pracy. Zaczynali z bardzo dobrą nazwą – dobrze brzmiącą i zawierającą w sobie słowa kluczowe ich działalności. Naszym zadaniem było stworzenie logo, strony internetowej i nadanie kierunku identyfikacji, która w zwięzły sposób przekazywałaby te założenia.

-ROZWIĄZANIE-
Tak jak nasi klienci, przy projektowaniu zastosowałyśmy zasadę – im mniej, tym więcej. Zamiast tradycyjnego logo stworzyłyśmy rodzinę napisów zespojoną znakiem „S”. Poszczególne wersje różnią się wyróżnieniami w nazwie. Raz podkreślamy słowo SMART, innym razem ART, SCOPE itd. Wszystko po to, aby pokazać semantykę nazwy, jej poszczególne znaczenia i skojarzenia, a nie sam, estetyczny znak graficzny.
Elementami uzupełniającymi logo i tworzącymi podstawę identyfikacji są szkice/notatki w prosty sposób wyjaśniające filozofię firmy. Odręczne pismo i rysunki podkreślają indywidualne podejście do klienta, oszczędność formy i szybkość działania – wszystkie składniki „sprytnego” działania.

-OPINIA KLIENTA-
Czuliśmy, że projektantkom zależało na końcowym efekcie tak samo jak nam.
(…) uważamy, że przygotowany projekt był efektem twórczego podejścia do naszych oczekiwań: jest oryginalny, minimalistyczny, czytelny – taki jak sobie założyliśmy na początku!

www.smartscope.pl

Jesteśmy studiem graficznym. Pracujemy dla wizjonerskich korporacji i ambitnych młodych firm.



^ Wróć na górę