znajdź projektanta

Identyfikacja / Restuaracja Da Mario

-KLIENT-
Mimo pozornego nasycenia rynku włoskimi restauracjami niesłabnącą popularnością cieszą się te „prawdziwe”, jakby bezpośrednio przeniesione ze słonecznej Italii, bazujące na tamtejszych składnikach, nazewnictwie, klimacie. Nie tylko pizzerie, ale także trattorie. Stąd pomysł na stworzenie  Restauracji Da Mario w Gdyni w CH Riviera, lokalu pilotażowego dla budującej się sieci.

-O PROJEKCIE-
Naszym zadaniem było opracowanie identyfikacji wizualnej w oparciu o ścisłą współpracę z pracownią architektoniczną A+D Retail Store Design, która zajęła się wnętrzem.

-ROZWIĄZANIE-
Punktem wyjścia było określenie unikalnego klimatu przewodniego, którym został włoski magazyn, zaplecze kuchenne, niezobowiązująca atmosfera w domowym wydaniu. Stąd pojawiające się na ścianach i elementach identyfikacji listy zakupów, fartuchy obsługi zrobione z ostemplowanego worka, naklejki Qualita di da Mario, nadawane produktom odznaczającym się wysoką jakością, etykiety produktowe, szary papier, starzone drewno, beton. Kolorem przewodnim budującym markę jest ceglasty kolor włoskich dachówek. W logo pojawia się oliwka wpisana w figurę przypominającą skrzydło wiatraka. Nieprzypadkowo, motyw wiatraka symbolu swobody, lata, lekkości pojawia się także w ozdobnym patternie.
W zakres prac wchodziło opracowanie logo, brand booka, działania BLT i elementy wystroju wnętrza.


Jesteśmy studiem graficznym. Pracujemy dla wizjonerskich korporacji i ambitnych młodych firm.



^ Wróć na górę