znajdź projektanta

Corona Sok i Mus / identyfikacja i opakowania

- KLIENT -
Corona Sok i Mus lokal w Warszawskich Koszykach, marka-córka sieci Corona Coffee. Corona Sok i Mus to soki warzywno owocowe wzbogacane naturalnymi suplementami witaminowymi JVI. Zaprojektowana przez nas linia opakowań podkreśla ten miks.

- O PROJEKCIE -
Logo Corona Sok i Mus nawiązuje do logo Corona Coffee (link), ale ma inny charakter. Wpisanie logo w kółko nawiązuje do stempla aptecznego, oznacza gwarancję jakości i profesjonalne, naukowe podejście do soków.
Produkty Corona podzielone są na cztery linie odpowiadające czterem różnym poziomom mocy antyoksydacyjnej.
Kolory opakowań wynikają z kolorów specjalnego urządzenia mierzącego poziom wolnych rodników u klienta. Kiedy już mamy swój kolor wybieramy soki z tą samą etykietą. Łatwo i przyjemnie.
W opakowaniach wykorzystałyśmy stworzone przez nas fluidy. Symbolizują one łączenie się soków, są kolorowe i przyciągają wzrok. Dodatkowo wyróżniają cztery linie soków: czerwony – oczyszczanie, żólto-pomarańczowy – odporność, zielony – energia i niebieski – relaks.



Jesteśmy studiem graficznym. Pracujemy dla wizjonerskich korporacji i ambitnych młodych firm.



^ Wróć na górę