VOLSKWAGEN POZNAŃ
Na zlecenie Volkswagen Poznań przeprowadziliśmy kampanię skierowaną do pracowników poznańskiej fabryki VW, wspierającą wprowadzenie certyfikatu bezpieczeństwa KAMS.
Naszym celem było, aby mało atrakcyjny temat, jakim jest BHP, przedstawić w jak najprzystępniejszy sposób. Zależało nam na wykreowaniu pozytywnych skojarzeń wśród ludzi zatrudnionych w fabryce – zarówno tych związanych bezpośrednio z produkcją, jak i wśród pracowników biurowych i managerów.
Założeniem towarzyszącym pracy nad kampanią było wypracowanie spójnego stylistycznie i przystępnego konceptu, z nieskomplikowanym przekazem. Powstało logo nawiązujące do znaku firmowego Volkswagena będące równocześnie symbolem wspólnej dbałości wszystkich pracowników. Materiały graficzne, wraz z chwytliwymi hasłami, miały na celu uświadomienie w prosty sposób, jak ważne jest przestrzeganie zasad bezpieczeństwa i higieny pracy.
Poza produkcją materiałów ATLowych służących do komunikacji wewnętrznej, stworzyliśmy krótki film informujący o wprowadzeniu certyfikatu KAMS w fabryce Volkswagen Poznań, oraz informator w języku polskim i niemieckim. Koncepcja zawierała zastosowanie wspólnych motywów graficznych dla plakatów, naklejek, katalogu i innych elementów komunikacyjnych.
Dzięki prostocie koncepcyjnej kampania nie tylko została przyjęta z entuzjazmem, ale również pozytywnie wpłynęła na postrzeganie certyfikatu KAMS wśród pracowników Volkswagena.
{czi-go} agencja, która wierzy, że marka to ciekawa opowieść z wartościami, emocjami i puentą. Od ponad 9 lat tworzy i wspiera marki sprawiając, że stają się widoczne, atrakcyjne i zrozumiałe.