znajdź projektanta

PR Calling - Rebranding

I. Główne powody przeprowadzenia rebrandingu to:

1.) Mało profesjonalny wizerunek i brak powiązania z docelowym rynkiem.

- Stara identyfikacja i logo PR Calling nie sugerowało, że ta firma specjalizuje się w projektach technologicznych i realizuje w kreatywny sposób projekty dla dużych, poważnych firm.

- Wg. PR Calling ich poprzednie logo było zbyt „lifestylowe”.

- Użytkownicy starej strony internetowej (kolejny, zaraz po logo i key visualu, bardzo istotny element rebrandingu) PR Calling nie wiedzieli, czym zajmuje się PR Calling.

2.) Niska czytelność logo

- Zespół PR Calling, klienci PR Calling, a także osoby z branży PR wskazywały brak czytelności starego logo. Największym problemem było czytelność słowa „calling”.

//////

II. Założenia rebrandingu:

1. Pożądany przekaz nowej identyfikacji:
- Logo miało na celu pokazać zacięcie technologiczne, specjalizacje, ale też powiązanie z innowacjami PR Calling. Klient chciał być postrzegany jako agencja PR od trudnych zadań, ale jednocześnie bez zadęcia i „ą ę”.

2. Forma:
- Ewolucja a nie rewolucja. Nowa identyfikacja miała również nawiązywać graficznie do komunikacji (dymek).
- Prostota i minimalizm. PR Calling przed współpracą z CHALLENGE podchodziło dwukrotnie do pracy nad logo. W pierwszym przypadku propozycja była zbyt rozbudowana i „przekombinowana” (słowa klienta). W drugim przypadku propzoycja wykazywała niskie walory techniczne (typografia).

//////

https://prcalling.com
https://challengestudio.pl

Agencja butikowa specjalizująca się w brandingu (kreaowaniu identyfikacji wizualnje), mediach i interakcji (cyfrowe produkty). 1.) Kreaujemy Twoją markę abyś mógł podjąć wyzwanie. 2.) Produkujemy wysokiej jakości media (zdjęcia, filmy, animacje, ilustracje, 3d itp.), które napędzają Twój biznes. 3.) Projektujemy i wdrażamy rozwiązania interaktywne (produkty cyfrowe takie jak strony czy też aplikacje internetowe i mobilne), abyś mógł zbliżyć się do swojego klienta.



^ Wróć na górę