znajdź projektanta

PR Calling - Rebranding

I. Główne powody przeprowadzenia rebrandingu to:

1.) Mało profesjonalny wizerunek i brak powiązania z docelowym rynkiem.

- Stara identyfikacja i logo PR Calling nie sugerowało, że ta firma specjalizuje się w projektach technologicznych i realizuje w kreatywny sposób projekty dla dużych, poważnych firm.

- Wg. PR Calling ich poprzednie logo było zbyt „lifestylowe”.

- Użytkownicy starej strony internetowej (kolejny, zaraz po logo i key visualu, bardzo istotny element rebrandingu) PR Calling nie wiedzieli, czym zajmuje się PR Calling.

2.) Niska czytelność logo

- Zespół PR Calling, klienci PR Calling, a także osoby z branży PR wskazywały brak czytelności starego logo. Największym problemem było czytelność słowa „calling”.

//////

II. Założenia rebrandingu:

1. Pożądany przekaz nowej identyfikacji:
- Logo miało na celu pokazać zacięcie technologiczne, specjalizacje, ale też powiązanie z innowacjami PR Calling. Klient chciał być postrzegany jako agencja PR od trudnych zadań, ale jednocześnie bez zadęcia i „ą ę”.

2. Forma:
- Ewolucja a nie rewolucja. Nowa identyfikacja miała również nawiązywać graficznie do komunikacji (dymek).
- Prostota i minimalizm. PR Calling przed współpracą z CHALLENGE podchodziło dwukrotnie do pracy nad logo. W pierwszym przypadku propozycja była zbyt rozbudowana i „przekombinowana” (słowa klienta). W drugim przypadku propzoycja wykazywała niskie walory techniczne (typografia).

//////

https://prcalling.com
https://challengestudio.pl

Kreatywne studio projektowe specjalizująca się w brandingu i digitalu. 1.) Kreaujemy strategie i wizerunek Twojej marki, abyś mógł podjąć wyzwanie. 2.) Projektujemy opakowania produktów, które przyciągają wzrok potencjalnych klientów. 3.) Tworzymy wysokiej jakości media (zdjęcia, filmy, animacje, ilustracje), które stanowią niezbędny dodatek komunikacji wizualnej Twojej marki. 4.) Projektujemy i wdrażamy platformy e-commercowe, które skutecznie konwertują ruch w sprzedaż. 5.) Projektujemy i wdrażamy produkty cyfrowe (strony internetowe, aplikacje mobilne i desktopowe), tak abyś był o krok bliżej swojego klienta.



^ Wróć na górę