RE:PL 2016
IV edycja Plebiscytu RE:PL trwała od 20. grudnia 2016 do 10. lutego 2017 i składała się z trzech etapów: 1. przyjmowania zgłoszeń do Jury Plebiscytu, 2. przyjmowania kandydatur do Tytułu i 3. głosowania finałowego, które przeprowadzono w dniach 1-10. lutego 2017.
Do Plebiscytu zgłoszono 37 Kandydatów, z których 10 zostało nominowanych przez Jury Plebiscytu do etapu finałowego: 10Clouds, Agile By Example, Arrinera Hussarya, Aura Herbals, Bitnoise, Deker Patissier&Chocolatier, eSky, Hertz Systems, Intex oraz Politechnika Warszawska.
Łącznie oddano 7 559 głosów.
Oprócz tytułu Najlepszego Polskiego Rebrandingu Roku 2016 według Czytelników Branding Monitor przyznano również dwa wyróżnienia: nagrodę Wyróżnionego Polskiego Rebrandingu Roku 2016 według Jury Plebiscytu oraz nagrodę Wyróżnionego Polskiego Rebrandingu Roku 2016 według Organizatora.
Zwycięzca w głosowaniu czytelników: Arrinera Hussarya
Marka: Arrinera Hussarya
Czas ogłoszenia zmiany: grudzień 2016
Autor: Creogram
Wyróżnienie jury plebiscytu: Politechnika Warszawska
Marka: Politechnika Warszawska
Czas ogłoszenia zmiany: listopad 2016
Autor: Podpunkt
Wyróżnienie Branding Monitor: AgileByExample
Marka: AgileByExample
Czas ogłoszenia zmiany: sierpień 2016
Autor: Podpunkt
Wyróżnienie zostało kompleksowo przyznane za znaczącą poprawę jakości w odbiorze marki za sprawą wdrożenia wysokiej jakości identyfikacji wizualnej, silnie wpływającej na kreowanie nowoczesnego wizerunku, adekwatnego do charakteru tego wydarzenia. Doceniono kompleksowość projektu, staranne wykonanie i jego wdrożenie oraz dopasowanie identyfikacji do charakteru marki AdileByExample.
II miejsce w głosowaniu czytelników: eSky
Marka: eSky
Czas ogłoszenia zmiany: luty 2016
Autor: Mamastudio
III miejsce w głosowaniu czytelników: Politechnika Warszawska
Marka: Politechnika Warszawska
Czas ogłoszenia zmiany: listopad 2016
Autor: Podpunkt
Więcej informacji
Prezentacja pozostałych kandydatów