znajdź projektanta

Packaging Marketing

14 / 10


14 / 10 / 2016
Warszawa

Packaging: Marketing & Technology

NOWE TECHNOLOGIE – SPRAWDZONE WDROŻENIA – SKUTECZNY MARKETING

Zaprasza Instytut PWN

Kreowanie wartości marki za pomocą opakowania stało się w dzisiejszych czasach prawdziwym wyzwaniem nie tylko dla grafików, ale dla całego sztabu specjalistów związanych z szeroko pojętym marketingiem. Realia rynkowe, jak również wymagania klientów, są bardzo wysokie, a kolejne debiuty na rynku okazują się coraz trudniejsze. Zapraszamy na II edycję konferencji Packaging: Marketing & Technology pod patronatem Polskiej Izby Opakowań.

Podczas konferencji wystąpią m. in.:
Maciej Karłowicz Kluczowe aspekty współpracy specjalisty ds. opakowań z technologiem produktu przy doborze opakowania.  
Andrzej Kornacki  Jaką etykietę zastosować ? Przegląd możliwości technologicznych.
Michał Kociankowski Materiały i technologie pakowania wspierające oczekiwany odbiór cech marki i produktu przez konsumenta.
Joanna Kwiczor Trendy w projektowaniu opakowań. Personalizacja opakowań – przykłady realizacji w branży słodyczy i deserów.
Dorota Kałowska Projektant, doradca czy opiekun marki? O współpracy klient / projektant w procesie tworzenia skutecznych opakowań.
Krzysztof  Polak Język wizualny opakowań premium. Opakowania napojów / kosmetyków zróżnicowanych pod względem płci.
Monika Żuraw  Wymagania prawne stawiane papierowym materiałom opakowaniowym.
Małgorzata  Leniarska Opakowanie jako fundamentalne narzędzie budowania siły marki i dodawania jej energii.

 

14 października 2016 r, Warszawa
Hotel AIRPORT OKĘCIE
Wstęp biletowany

Więcej informacji

^ Wróć na górę