znajdź projektanta

Design i moda

27 / 05


30 / 05 / 2015
Lublin
Młodzi, odważni projektanci, warsztaty i najświeższe wzornictwo. To wszystko na targach mody i designu Lublin Pop-Up Shop, których piąta edycja odbędzie się 30 maja w Centrum Kultury w Lublinie.
LUBLIN POP-UP SHOP to także upowszechnianie szeroko rozumianego designu, od wzornictwa przemysłowego po grafikę użytkową. 

Inicjatywa Lublin Pop-Up Shop została stworzona w 2012 roku przez grupę pasjonatów i twórców z kręgu mody i designu. Targi dają możliwość zaprezentowania się i sprzedaży swoich produktów niezależnym artystom oraz znanym markom, jak również stają się swoistą platformą wymiany doświadczeń między projektantami. Istotnym elementem jest prezentacja lubelskiego potencjału w tej dziedzinie i zestawienie go z tym, co powstaje w Polsce oraz zagranicą.
Lublin Pop-Up Shop zajmuje się promocją projektantów, absolwentów szkół wyższych oraz utalentowanych osób, które łączą kreatywność i innowacyjność w projektowaniu. Dokonując selekcji projektantów, organizatorzy celują w kreatywność i oryginalność. Szukają unikatowych wzorów, ciekawych pomysłów, wyrobów zrobionych z wysokojakościowych materiałów i dbałości o wykończenie.

Kolekcje prezentowane podczas targów są bardzo autorskie i unikatowe, potencjalni odbiorcy mają więc szansę zdobycia egzemplarzy, które zostały pomyślane jako pojedyncze sztuki. Oprócz ubrań na targach będzie można kupić niebanalną biżuterię, oryginalne dodatki, a także elementy wystroju wnętrz.

Dodatkowo organizatorzy przygotowali specjalny blok edukacyjny, na który złożą się warsztaty oraz panel dyskusyjny „Wzór na design”. W rozmowie wezmą udział Magdalena Domaciuk z Aliganza Fashion Agency, Agnieszka Polkowska, założycielka portalu Trendspot.pl oraz organizatorki Wzorów – Warszawskich Targów Designu, czyli Aleksandra Pawelska i Jadwiga Valkov. Problematyka poruszanych tematów będzie skupiona przede wszystkim wokół zagadnienia szeroko pojętej promocji mody i designu. Uczestnicy panelu postarają się stworzyć receptę na skuteczne działania marketingowe dostosowane do indywidualnych potrzeb, zestawiając małych, niezależnych producentów z dużymi i silnymi markami.

Ciekawie zapowiadają się też warsztaty: medialne, świadomego budowania wizerunku oraz kreowania trendów. Osoby, które chcą wziąć udział w warsztatach, powinny się spieszyć: liczba miejsc jest ograniczona, a zainteresowanie duże. Termin nadsyłania zgłoszeń na warsztaty oraz dla wystawców mija 17 maja.

PROGRAM:

27 i 28 maja, godz. 17.00 – 21.00, Sala prób nr 4
Warsztaty: „Warsztaty medialne dla projektantów mody i młodych przedsiębiorców”. Prowadzenie: Monika Sawka

29 maja, godz. 17.00 – 21.00, Sala prób nr 4
Warsztaty: „Trendy skrojone na miarę”. Prowadzenie Agnieszka Polkowska

30 maja

godz.13.00-15.00, Sala prób nr 4
Warsztaty: „Świadome budowanie swojego wizerunku w oparciu o analizę kolorystyczną i określenie typu sylwetki”. Prowadzenie: Magdalena Zozula

godz. 16:00-17:30, Sala Czarna
Panel dyskusyjny: „Wzór na design” - Magdalena Domaciuk (Aliganza Fashion Agency), Agnieszka Polkowska (Trendspot), Aleksandra Pawelska (Wzory – Warszawskie Targi Designu), Jadwiga Valkov (Wzory – Warszawskie Targi Designu). Prowadzenie: Józef Szopiński

godz. 12:00-19:00 Korytarze i Wirydarz Centrum Kultury
Showroom / TARGI

godz.21:00 Wirydarz Centrum Kultury
After Party: Senhor Efebo & Kukimonstah

Organizatorem Lublin Pop-Up Shop jest Centrum Kultury w Lublinie przy wsparciu Fundacji Kaisera Söze i Lubelskiej Szkoły Sztuki i Projektowania.

LUBLIN POP-UP SHOP
CENTRUM KULTURY W LUBLINIE
Wstęp dla odwiedzających bezłatny
Zgłoszenia dla wystawców do 17 maja 2015

Więcej informacji

^ Wróć na górę