znajdź projektanta

Neuron public relations

zadanie

Neuron to agencja Public Relation, oferująca doradztwo, planowanie strategiczne i prowadzenie działań z dziedziny komunikacji.
Po kilkunastu latach działalności firmie należał się – w końcu specjaliści od PR wiedzą o tym najlepiej – nowy, spełniający wymagania czasu wizerunek – logotyp, identyfikacja wizualna i strona internetowa.

rozwiązanie

Zaprojektowaliśmy znak wyróżniający się charakterystycznym sygnetem; litera "N", inicjał nazwy firmy i jednocześnie symbol sieci połączeń i relacji. Dynamiczna, żywa, barwna, dekoracyjna forma, na zasadzie kontrastu, komponuje się ze statycznym, uporządkowanym, funkcjonalnym układem typograficznym.
Zestaw corporate identity wykorzystuje elementy graficzne logotypu: sygnet, charakterystyczne skosy, kolorystykę i typografię.
Treści publikowane na stronie neuron.pl mają niezwykle merytoryczny charakter. Ich przedstawienie wymagało od nas dużej dyscypliny w projektowaniu.
Przejrzysty układ funkcjonalny strony konsekwentnie wpisaliśmy w proste ramy graficzne systemu identyfikacji wizualnej.
Nasz Klient zyskał nowoczesny, świeży, wyróżniający i, co w tym wypadku było istotne, funkcjonalny wizerunek.

Delikatesy&Frykasy to zespół kreatywnych profesjonalistów w dziedzinie design'u, komunikacji i strategii marketingowej. W tworzeniu przemyślanych projektów graficznych, opakowań, identyfikacji wizualnych, komunikacji interaktywnej oraz kampanii reklamowych łączymy kompetencje z wyobraźnią.



^ Wróć na górę