znajdź projektanta

Moto Care

zadanie

Firma Autoland, specjalizująca się w produkcji kosmetyków samochodowych, poszerzyła swój asortyment o gamę preparatów
do pielęgnacji i konserwacji motocykli – Moto Care.
Motocykliści są szczególnie wymagającą klientelą; traktują swoje pojazdy ze szczególną atencją i pietyzmem; poświęcają im dużo czasu. Każdy detal maszynerii musi być nie tylko czysty, ale powinien lśnić. Społeczność motocyklowa ma poczucie silnej więzi, a jej członkowie lubią manifestować swój oryginalny styl.
Naszym zadaniem było zaprojektowanie logo serii oraz opakowań.

rozwiązanie

Chcąc odnieść się do stylistyki motocyklowej i połączyć estetyczne trendy panujące w tej sferze, wybraliśmy do projektowania biel, czerwień i czerń.
Stworzyliśmy prosty ale mocny i wyrazisty logotyp, skonstruowany z nowoczesnego, technicznego w charakterze kroju, dobrze komponujący się na różnych kształtach opakowań. Przejrzyście i czytelnie usystematyzowaliśmy i uporządkowaliśmy wszystkie informacje tekstowe; wzbogaciliśmy je o komunikatywne piktogramy i instrukcje.
Każde opakowanie przyciąga wzrok fanów jednośladu stylową, czarno-białą fotografią lśniącego detalu, która działa nie tylko
na emocje, ale dopełnia też informacji o zastosowaniu produktu.
Udało nam się stworzyć bardzo silny, spójny i wyróżniający wizerunek brandu stylowego i jednocześnie nowoczesnego.


Delikatesy&Frykasy to zespół kreatywnych profesjonalistów w dziedzinie design'u, komunikacji i strategii marketingowej. W tworzeniu przemyślanych projektów graficznych, opakowań, identyfikacji wizualnych, komunikacji interaktywnej oraz kampanii reklamowych łączymy kompetencje z wyobraźnią.



^ Wróć na górę