znajdź projektanta

Miloan

zadanie

Miloan Polska, to nowa firma na rynku oferująca krótkoterminowe pożyczki klientom indywidualnym.
Naszym zadaniem było opracowanie strategii komunikacji marki, kreacji kampanii reklamowej
w internecie oraz adaptacji strony www.

rozwiązanie

Strategię komunikacji oparliśmy na świadomości potrzeby sprawiania radości i przyjemności bliskim: brak, często niewielkich, środków finansowych powoduje, że mija okazja uczynienia kogoś szczęśliwym.
Na gruncie tej myśli stworzyliśmy ideę kreatywną: „Bądź gotowy dać szczęście, miej pieniądze pod ręką”. Tę ideę rozwinęliśmy, w zaplanowanej na wiele odsłon, serii portretów radośnie zaskoczonych ludzi.
Widzimy tu szczęśliwych beneficjentów pomysłowości i inicjatyw, zrealizowanych dzięki możliwościom, które daje szybka pożyczka.
Radosny nastrój wzmacnia graficzny wątek arbuza, który jest istotnym elementem wizerunku firmy Miloan.
Ten motyw, jego symbolikę i charakterystyczną, pogodną kolorystykę wykorzystaliśmy też w adaptacji strony www. Adaptacja miała na celu uporządkowanie i usystematyzowanie treści i przedstawienie ich w atrakcyjny sposób.

Delikatesy&Frykasy to zespół kreatywnych profesjonalistów w dziedzinie design'u, komunikacji i strategii marketingowej. W tworzeniu przemyślanych projektów graficznych, opakowań, identyfikacji wizualnych, komunikacji interaktywnej oraz kampanii reklamowych łączymy kompetencje z wyobraźnią.



^ Wróć na górę