znajdź projektanta

Międzynarodowy Dzień Książki dla Dzieci

zadanie

Empik organizuje specjalne akcje promocyjne, związane z Międzynarodowym Dniem Książki dla Dzieci. Tegoroczną bohaterką była Nela – mała reporterka, która podróżuje do najbardziej odległych miejsc świata i dzieli się wiedzą o jego kulturze, historii i przyrodzie z innymi dziećmi. Zachęca do czytania książek, które są światem wiedzy i wyobraźni. Dzięki nim możemy, będąc tu i teraz, znaleźć się w różnych miejscach czasu i przestrzeni. Naszym zadaniem było przygotowanie key visuala akcji oraz materiałów POS, które zobrazują te idee i przedstawią ofertę produktową.

rozwiązanie

Przedstawiliśmy Nelę podróżującą samolotem skonstruowanym z książek. Dziewczynka przemierza świat na skrzydłach wyobraźni.


Delikatesy&Frykasy to zespół kreatywnych profesjonalistów w dziedzinie design'u, komunikacji i strategii marketingowej. W tworzeniu przemyślanych projektów graficznych, opakowań, identyfikacji wizualnych, komunikacji interaktywnej oraz kampanii reklamowych łączymy kompetencje z wyobraźnią.



^ Wróć na górę