znajdź projektanta

Kindii

zadanie

Firma Harper Hygienics jest wiodącym producentem artykułów higienicznych.
Jednym z nich jest marka Cleanic Kindii, dedykowana do pielęgnacji niemowląt i dzieci.
W gamie produktów Kindii znajdują się chusteczki nawilżane w trzech rodzajach oraz patyczki higieniczne i płatki kosmetyczne.
W związku z wprowadzeniem do produkcji nowoczesnej technologii Arvell (wcześniej zaprojektowaliśmy i wdrożyliśmy stronę www.arvell.harperhygienics.com), firma postanowiła nadać marce Cleanic Kindii nowy wizerunek.
Naszym zadaniem był lifting (zaprojektowanie) logotypu marki i zaprojektowanie opakowań całej gamy wraz z opakowaniami zbiorczymi, a następnie opracowanie materiałów POS oraz strony internetowej.

rozwiązanie

Najpierw opracowaliśmy architekturę marki ustalając hierarchię komunikatów podkreślających walory produktów Kindi
i wyróżniających je w kategorii.

Projektując nowe logo Kindii, zachowaliśmy dotychczasową, czystą i oszczędną, kolorystykę. Porządkując proporcje, w znak Kindii integralnie wkomponowaliśmy logotyp Cleanic. Zaproponowaliśmy nową typografię i stworzyliśmy kompozycję o żywym, ruchliwym wyrazie.

Projektując opakowania mieliśmy na względzie zarówno walor emocjonalny, jak i funkcjonalny, komunikacyjny.
Prace rozpoczęliśmy od zaprojektowania wzoru tłoczenia na nowych chusteczkach. Zaproponowaliśmy wizerunki przyjaznych, kojarzących się z miękkością, zwierzaków.
Te przytulne stworzenia stały się wyróżniającym, unikatowym motywem przewodnim całości wizerunku Kindii.
Wraz z kodem kolorystycznym stanowią wyrazisty element różnicujący trzy rodzaje produktów. Począwszy od charakterystycznej czapeczki na głowie bobasa, poprzez obrazek w "okienku", na dekoracji w tle skończywszy.
Czystość bieli z subtelną dominantą pastelowej barwy, podkreśla higieniczność produktu.
Stanowi korzystny kontekst dla delikatnej karnacji skóry małych bohaterów i dobitnie brzmiącego granatu logo.
Wszystkie komunikaty dotyczące właściwości produktów, zarówno na froncie, jak i bokach i z tyłu, zostały przejrzyście uporządkowane z zastosowaniem specjalnie zaprojektowanych znaków.
Stworzyliśmy wizerunek produktu wyróżniającego się na półce, cieszącego oczy i wzruszającego serca rodziców.

Delikatesy&Frykasy to zespół kreatywnych profesjonalistów w dziedzinie design'u, komunikacji i strategii marketingowej. W tworzeniu przemyślanych projektów graficznych, opakowań, identyfikacji wizualnych, komunikacji interaktywnej oraz kampanii reklamowych łączymy kompetencje z wyobraźnią.



^ Wróć na górę