znajdź projektanta

Elavia

zadanie

Elavia to nowa marka na rynku produktów wspomagających odchudzanie. Ten wysoce konkurencyjny rynek oferuje setki produktów i komunikatów dających jedną słodką obietnicę – “z nami schudniesz”.
Naszym zadaniem było opracowanie strategii komunikacji dla Elavii. Pierwszy etap projektu obejmował stworzenie key visual'a, który zawierałby całą esencje marki, a następnie opracowanie na jego podstawie materiałów POS do aptek i zaprojektowanie strony internetowej (funkcjonalność, projekt graficzny, zawartość). Kolejnym etapem było przygotowanie scenariusza spotu telewizyjnego i billboardu sponsorskiego.

rozwiązanie

W wyniku analizy komunikacji i pozycjonowania konkurencyjnych produktów podjęliśmy decyzję o zbudowaniu strategii opartej na najbardziej wyróżniającym atrybucie marki – naturalności. Produky Elavii składają się wyłącznie z wyciągów roślinnych, które wzmacniają naturalne funkcje organizmu sprzyjające odchudzaniu. Analizując postawy i zachowania grupy docelowej, doszliśmy do wniosku, że konieczna jest zmiana postrzegania naturalnych preparatów jako mniej efektywnych i przedstawienie ich jako równie skutecznych. W tym celu posłużyliśmy się racjonalnymi argumentami. Przedstawiliśmy siłę 14 naturalnych wyciągów roślinnych, które wchodzą w skład Elavii. Tak powstał gorset utkany z roślin i claim marki: “Bądź szczupła siłą natury”. Gorset i jego elementy roślinne stały się motywem przewodnim w komunikacji marki. Stanowią one dekoracyjną ramę portalu www.elavia.pl wyróżniają wszelkie materiały informacyjne i towarzyszą akcjom PR. W reklamie telewizyjnej “Suwak” natura Elavii w spektakularny sposób przedstawia siłę działania produktów.

Delikatesy&Frykasy to zespół kreatywnych profesjonalistów w dziedzinie design'u, komunikacji i strategii marketingowej. W tworzeniu przemyślanych projektów graficznych, opakowań, identyfikacji wizualnych, komunikacji interaktywnej oraz kampanii reklamowych łączymy kompetencje z wyobraźnią.



^ Wróć na górę