znajdź projektanta

Biotebal

zadanie

Biotebal to lek, wspomagający odbudowę włosów i paznokci. Komunikacja produktu skierowana jest, przede wszystkim, do kobiet.
Producent – Polpharma – postanowił odświeżyć wizerunek marki i podkreślić jego jakość nowym opakowaniem.
Naszym zadaniem było dokonanie liftingu logotypu oraz zaprojektowanie opakowania.

rozwiązanie

Nadaliśmy nowy formę logotypowi, stosując czystszy i prostszy krój liter, zachowując ich klasyczny kształt. Zarazem bardziej
go wyeksponowaliśmy. W kompozycji frontu opakowania zaproponowaliśmy użycie fotografii, wskazującej na przeznaczenie leku i przedstawiającej piękny efekt jego stosowania. Ten przekaz wzmocniliśmy infografiką. Wszystkie informacje, zarówno na froncie, jak i pozostałych powierzchniach opakowania zostały uporządkowane. Zachowaliśmy dotychczasową kolorystykę marki, jako
wyróżniającą i elegancką. Dodaliśmy blasku dzięki bogactwu monochromatycznych tonów fotografii. Zaproponowaliśmy dodatkowo uszlachetnienia w druku: tłoczenia, hot stamping, lakier wybiórczy.
Opakowanie zyskało na czytelności, atrakcyjności i sile wyrazu, co na pewno pozwoli mu zwrócić na siebie uwagę odbiorców.
Sesja fotograficzna została zrealizowana pod naszą opieką artystyczną.

Delikatesy&Frykasy to zespół kreatywnych profesjonalistów w dziedzinie design'u, komunikacji i strategii marketingowej. W tworzeniu przemyślanych projektów graficznych, opakowań, identyfikacji wizualnych, komunikacji interaktywnej oraz kampanii reklamowych łączymy kompetencje z wyobraźnią.



^ Wróć na górę