znajdź projektanta

Z głową i sercem

Marrki i produkty są jak ludzie wg Mucca Design – powinny być traktowane indywidualnie, bo każda jest inna. Dlatego dbają o detale, które nadają charakter – typografię, kształty, materiały. Jak widać, dobrze im to wychodzi –otrzymali wiele nagród, a ich realizacje po prostu się podobają. Współzałożycielem studia jest Matteo Bologna, który był gościem 4.Targów Wiedzy Graficznej.

Matteo Bologna pełni funkcję dyrektora kreatywnego Mucca Design. Pod jego kierownictwem zespół przygotował bardzo udane projekty dla wielu światowych firm, takich jak: Shinsegae, Whole Foods Market, Victoria’s Secret, Barnes & Noble, Rizzoli, Adobe Systems i Target. Ze swoim zespołem stworzył brandingi dla różnych, teraz klasycznych już, nowojorskich kulinarnych miejsc, takich jak Balthazar i Brooklyn Fare. Matteo Bologna jest także wiceprezesem  Type Directors Club oraz byłem członkiem zarządu Aiga/NY. Jego wykłady na temat budowania tożsamości marek i typografii cieszą się dużą popularnością na całym świecie.

Podstawowa idea Mucca Design to tworzenie marek z „głową i sercem”. Sam Matteo wychodzi z założenia, że design nie powinien być uniwersalny. Podkreśla, że dla niego projektowanie to ekspresja artystyczna, bez względu na to, z jakich narzędzi technicznych korzysta. Co więcej twierdzi, że design wcale nie jest skomplikowany, a jego główne zadanie to przekazywanie komunikatu klienta. Zachęca także do tego, aby w miarę możliwości, wspólnie z klientem zawsze starać się o jak najlepszy design.

Jak widać, często udaje mu się to osiągnąć. Portfolio studia powiększa się, tak jak liczba publikacji, wystaw i nagród, między innymi w: AIGA, Communication Arts, Eye, Graphis, HOW, PRINT, the Type Directors Club, the Art Directors Club.

Więcej informacji 

^ Wróć na górę